reede, 9. november 2018

Stephan Pastis "Timmu Ämber. Tehti Vigu"-Mia



Stephan Pastis "Timmu Ämber. Tehti vigu!"


Stephan Pastis, koomiksi "Pärlid sigade ees" autor ja New York Timesi raamatumüügi edetabelis esimesele kohale jõudnud menuki "Larry imedemaal" autor, toob oma teravameelsused noore lugeja ette. Ta elab California põhjaosas. Stephan Pastis sündis 16. jaanuaril 1968.aastal. 2013. aasta veebruaris kirjutas ta raamatu"Timmu Ämber. Tehti vigu". 2014. aasta veebruaris kirjutas ta raamatu "Timmu Ämber. Vaata, mis sa tegid".2018. aasta septembris ilmus raamat "See on lõpp, kui ma ütlen, et see on lõpp". Tal on ka kaks last.
   Selles raamatus, mida mina lugesin, oli päris palju tegelasi. Kõige tähtsamad tegelased olid Timmu, Mega (on jääkaru), ema, Pontsu, Carina, vana Krookus ja Molly. Timmul on oma detektiivibüroo, aga tal pole kooli kõrvalt eriti aega. Tal on ka vihavaenlane, kelle nimi oli Carina. Carinal on ka oma detektiivibüroo. Timmu sai juhtumi, aga tal läks liiga kaua, et sinna jõuda ja Carina sai selle endale. Timmu oli väga vihane, siis avastas Timmu, et keegi on varastanud tema sõiduki. Ta oli täiesti kindel, et seda tegi Carina.
   Minu arvates oli see raamat natuke segane, muidu oli põnev. Mulle meeldis Mega, sest ta oli nii nunnu. See raamat oli mõnes kohas päris kurb, aga muidu oli see väga naljakas. Soovitan seda raamatut kõigile, kellele meeldivad põnevad lood. Ma ei tea, kas ma loen järgmist osa, aga ilmselt mitte.

Pildiotsingu timmu ämber tulemus        
Pildiotsingu timmu ämber tulemus   
Seotud kujutis

2 kommentaari:

  1. Sul on alguses kaks viga ja pilti pole ,aga muidu oli kõik ära seletatud ja see raamat tundub põnev.Mulle meeldib sinu arvustuse juures see ,et sa oled kirjutanud kes on sinu lemmiktegelane ja ära seletanud miks see nii on.

    Roosi

    VastaKustuta
  2. see arvustus on hea ja ma olen seda lugenud ja see oli väga hea valik aga saa kirjutasid liiga palju kirjanikust.Aga muidu saad 4+ OLID TUBLI!

    Stinger10#

    VastaKustuta