reede, 9. november 2018

Liz Pichon "Tom Gates. Natuke vedanud" - Eliis

Ma lugesin raamatut "Tom Gates Natuke vedanud". Selle raamatu autor on Liz Pichon . Liz Pichon on Suurbritannia kirjanik ning ta kirjutab kõik oma raamatud ise. Ta on küll juba 55-aastane, kuid oskab kirjutada suurepäraseid ning väga naljakaid raamatuid.Selle raamatu kirjutas ta 4 aastat tagasi.Ta on veel kirjutanud peale Tom Gatesi raamatute näiteks "Mimmu ja Kräämu,lugu kahest kiisust","Minu väike õde Doris",Minu suur vend Borid" ja "Väga kole putukas".

Selle raamatu põhitegelane on Tom Gates.Ta parim sõber Derek ja veel üks ta sõber Norman osalevad ühel võistlusel oma bändiga "Zombi koerad". Kuid neil oli samal päeval kehalises ujumine ning Tom võttis kogemata šampooni asemel ema isepruunistava kreemi kaasa ning pärast oli ta terve nägu laiguline. Se ei tulnud maha ka nii et ta pidi sellel võistlusel laigulise näoga esinema.

Mulle meeldib väga Liz Pichoni raamatuid lugeda,kuna neis on väga palju pilte ja suur tekst.Mulle meeldis kõik selles raamatus ning ma ei oska midagi muuta.Nüüd mine kiiresti raamatukokku ja laenuta se.(Poest võid ka osta).

Eliis




1 kommentaar:

  1. Mulle meeldis sinu arvustus, sest sa tõid näite sündmusest selles raamatus ja põhjendasid ära miks sulle meeldivad selle kirjaniku raamatud. Tubli töö!

    Mia

    VastaKustuta