reede, 21. september 2018

Liz Pichon "Tom Gates Suurepärased ettekäänded ja muu hea kraam"

     Arvustus               
" Tom Gates Suurepärased ettekäänded ja muu hea kraam" Liz Pichon                         

Image result for Excellent Excuses (and other good stuff)Liz Pichon on sündinud 11. augustil 1963 aastal. Vanuseks 55 aastat. Autor teeb ka pilte. Abikaasa on Liz Pichonil Mark Flannery. Liz on sündinud Londonis, Suurbritannias. Ta on kirjutanud väga palju lasteraamatuid.
       Mina lugesin raamatut "Tom Gates Suurepärased ettekäänded ja muu hea kraam". See on Tom Gates´ i raamatute 2.osa. Tom on 5.f klassi poiss, kes on bändis Zombi-koerad ja ta armastab joonistada. Tema parim sõber on Derek. Derekiga on tal väga hea sõprussuhe. Tomil on suur õde Delia, kes kannab kogu aeg päikeseprille ja on pahur (Ja minu arvates üsna imelik). Delia ja Tom ei saa üldse omavahel läbi. Tomil on palju naljakaid, piinlikke ja imelikke seikluseid. Tal on vaenlane Marcus Meldrew, kes ajab Tomi kogu aeg meelega närvi. Tomile meeldib Amy Porter ja kuulus bänd Dude3.
   See raamat on tore, sest see oli naljakas, paneb mõtlema ja seal oli palju joonistusi.Soovitan seda lugeda 3.-4. klasside õpilastel. Kavatsen kindlasti ka teisi järgesi lugeda.

 Helina

 
 

11 kommentaari:

  1. Väga hea kokkuvõte! Kolmanda lõigu algus jääb segaseks.:)

    Loore

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mis kolmanda lõigu alguses segaseks jäi? -Helina

      Kustuta
  2. Hea kokkuvõte aga mulle jäi ka kolmanda lõigu algus segaseks.


    Kaur

    VastaKustuta
  3. Mulle meeldib see ,et see kokkuvõte on pikk. Pilt on küll natuke udune ,aga muidu on kõik hea. Kolmanda lõigu lõpp on natuke segane.

    Roosi

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mis on kolmanda lõigu lõpu juures segane? -Helina

      Kustuta
  4. Tundub raamat mis võiks mulle meeldida, sest olen lugenud palju Tom Gatesi raamatuid.

    Mia

    VastaKustuta
  5. Mulle meeldib see, et see on pikk, räägib selgesti ning tundub hea sisuga olevat.

    VastaKustuta
  6. Lõpp oli sellepärast segane ,et ma ei tea mis tähendab järgesid

    Roosi

    VastaKustuta