esmaspäev, 17. september 2018

Piret Raud "Kõik minu sugulased"


“Kõik minu sugulased”
                         Piret Raud, arvustus

Ma lugesin raamatut “Kõik minu sugulased“. Selle raamatu autor on Piret Raud. Piret Raud on veel kirjutanud palju lasteraamatuid näiteks Printsess Luluu ja härra Kere,Natuke napakad lood ,Ernesto ja küülikud ja Tobias ja teine B. Piret raua vanemad on ka kuulsad kirjanikud. Nende nimed on Aino Pervik ja Eno Raud.Veel on Piret Raud ka kunstnik ja illustreerija.
Mulle meeldib see raamat, kuna see on väga naljakas. Raamatu põhitegelane on Aadam. Aaadam räägib kõikidest enda sugulastest, kes on üsnagi pentsikud. Näiteks on tal suguvõsas kaksikud Kant ja Nurk, kellest ühel on pea neljakandiline ja teisel kolmnurkne. Siis on veel üks tüdruk Gea, kelle silmad on nii ilusad , et kõik jäävad neid pikalt vaatama. Veel on vanatädi Aime, kes kannab kaelas norskavat medaljoni. On ka sugulasteks kindral ja isegi päris siga.
Ma soovitan seda raamatut kõigile, kellele meeldivad naljakad lood. Ma hakkasin peaaegu iga loo peale naerma. Mulle meeldib see raamat meeldib mulle  nii nagu see on, ma arvan ,et seal ei peaks midagi muutma.
Kõik võiks seda kindlasi lugeda, poisid kui ka tüdrukud. Raamatukogus on ka see olemas. Mine kohe raamatukokku või poodi ja otsi see naljaks raamat kohe ülesse!

Eliis

   

10 kommentaari:

  1. Mulle meeldivad naljakad raamatud loodan, et loen kunagi

    VastaKustuta
  2. Väga hea kokkuvõte, sest see kutsub lugema ja kõik tähtsad tegelased on välja toodud. Ma laenutan selle raamatu kindlasti ,sest see raamat kõlab nagu see oleks väga naljakas.

    Mari-Ann

    VastaKustuta
  3. Kokkuvõte oli hea.Tundub hea raamat arvan,et loen ise ka läbi.
    Rudolf.

    VastaKustuta
  4. Tahan juba nii väga lugeda! Armastan naljakaid raamatuid! Helina

    VastaKustuta
  5. Hea arvustus, sest see oli väga pikk, näitas et see on naljakas, põnev ja tõi välja kõik tegelased.

    VastaKustuta
  6. Hea arvustus! Ma olen ka lugenud Piret Raua raamatuid arvan, et see on järgmine.

    Mia

    VastaKustuta
  7. Arvustus oli väga hea kõik põhiasjad olid välja toodud.Plaanin ka ise seda lugeda kuna ütlesid, et see on naljakas raamat mulle meeldivad naljakad raamatud.

    Marta

    VastaKustuta
  8. Raamat tundub sinu arvustuse järgi väga naljakas.Mulle meeldis ka,et tõid välja mõned naljakad tegelased.Proovin kindlasti seda raamatut lugeda.


    Mirtel

    VastaKustuta