reede, 9. november 2018

Hans Magnus Enzenberger "Arvukratt" - Ken

 Hans Magnus Enzenberger sündis 1929.a 11. novembril. Ta on Saksamaalt pärit. Ta on autor, luuletaja ja tõlkija. Ta tegi raamatu "Arvukratt".
 See raamat õpetas palju palju matemaatikast näiteks faktoriaali. Siin raamatus läks Robert unejutu maailma, kus ta nägi Arvukratti. Alguses kui ta magama läks, ta veel vihkas matemaatikat  ja Arvukratti, aga pärast, kui ta Avukratti tundma õppis, meeldis talle matemaatika palju rohkem.
 Minu arvates on see raamat väga lahe, sest see räägib matemaatikast ja mulle meeldib matemaatika. Selles on isegi ülesandeid sees mida olid minu arvates lõbusad. Mulle meeldib Arvukratt väga.
 See raamat õpetas hästi palju. Mine laenuta kohe! Või osta poest.

Pildiotsingu Arvukratt tulemus

2 kommentaari:

  1. teksti on puudu aga muidu tundub et kohe tahaks seda lugeda arvustuse eest 4+ OLID VÄGA TUBLI!!

    Stinger10#

    VastaKustuta
  2. Tundus väga lahe, sest mulle meeldib matemaatika ja tahaks arvukrati kohta rohkem teada.Lähen kohe laenutama!

    Kaur

    VastaKustuta