teisipäev, 13. november 2018

David Walliams ,,Hirmus õudne hambaarst"- Marta


David Walliams täisnimega David Edward Walliams (sünninimi Williams) on sündinud 20. augustil aastal 1971. David on inglise kirjanik, koomik ja näitleja. Ta on kirjutanud palju lasteraamatuid. Ta on neid müünud üle 25 miljoni eksemplari ja tema raamatuid on tõlgitud 53. keelde. Tema raamatud on näiteks ,,Jube tädi", ,,Rotiburger", "Gängstamemm" ja ,,Härra Hais"
Alfie on 12-aastane poiss, kelle isa on raskelt haige ja ema surnud. Kuna Alfie isa ei käi tööl, siis elavad nad vaeselt. Alfiel on sõpradeks väike tüdruk Gabz ja ajalehepoemüüja Raj. Kui Alfie kodulinna tuleb uus hambaarst, doktor Juur, siis hakkab juhtuma linnas õudseid ja ka natuke vastikuid asju, millele Alfie otsustab selgust tuua.
Mulle väga meeldis see raamat, sest see oli põnev ja ka õudne. See raamat tundus raamatukogus huvitav ja siis ma selle laenutasin. Ma tahaksin läbi lugeda ka ,,Gängstamemme".
See raamat on väga huvitav. Ma soovitaksin seda raamatut nii poistele kui tüdrukutele. Minu lemmiktegelane siin raamatus on Raj, sest ta on väga naljakas. See raamat on väga põnev, nii et rutta raamatukokku seda laenutama!

Pildiotsingu david walliams tulemusPildiotsingu hirmus õudne hambaarst tulemus

5 kommentaari:

  1. Arvustus oli väga hea. Mulle meeldis ,et sa teadsid nii palju kirjaniku kohta. Mulle meeldis ka, kui sa tutvustasid peategelast põhjalikult.

    Mari-Ann

    VastaKustuta
  2. Väga müstiline arvustus! Mulle meeldis, et Sa tõid välja selle raamatu tegelased. Mind kutsus see arvustus seda raamatut lugema, sest ma tahan nüüd teada mis õudsed ja vastikud asjad seal linnas toimusid.

    Kristin

    VastaKustuta
  3. Olen ise kaa seda raamatut lugenud.Su arvustuses tõi välja kõik põhilisemad asjad kuid se ei olnud liiga lühike ea ka liiga pikk.

    Eliis

    VastaKustuta
  4. see arvustus?? SUUREPÄRANE !!!!!!! (ma lihtsalt paneks sulle hindeks selle eest 5+++ plus kiitus) olid väga tubli loen kindlasti!!

    Stinger10#

    VastaKustuta
  5. See raamat tundub nagu üks jube raamat, aga naljakal viisil! Seda tahaksin järgmisena lugeda. Arvustuses oli puudu üks õudne sündmus.

    Helina

    VastaKustuta