reede, 9. november 2018

J. K. Rowling "Harry Potter ja saladuste kamber" - Matu



J. K. Rowling on kasvanud Londonis. Ta on kirjutanud 8osa Harry Potterit. Tänu nendele 8-le Harry Potteri osale on ta väga kuulus. Tema raamatutest on ka filme tehtud.

Pildiotsingu harry potter ja saladuste kamber tulemus
See raamat räägib poisist nimega Harry. Ta tädi ja onu hoiavad teda kodu vangis. Lõpuks päästis ta Ron kes hakkas muretsema kui Harry tema kirjadele ei vastanud.Kui naad tahtsid minna rongile siis oli sala uks kinni rong oli läinud. Naad tahtsid minna lendava autoga.... aga neid nähti ja pandi ajalehte.


Mulle meeldis väga see raamat. Soovitaksin seda raamatut neile kellele välja mõeldud asjad.Ma loen kindlasti ka teised osad läbi.(Osta see kui meeldib!)















2 kommentaari:

  1. jäi natuke lühikeseks aga muidu äge ma olen filmi näinud

    Aron

    VastaKustuta
  2. ma soovitan juurde kirjutada siis oskan alles avaldada arvamust. Edu kirjutamisel.

    Stinger10#

    VastaKustuta