teisipäev, 13. november 2018

Ilmar Tomusk "Algaja ajaränduri seiklused" - Aron

Ilmar Tomusk on Eesti lastekirjanik. Tal on palju raamatuid, näiteks "Tere, Volli" ja teisi. Ma olen  tema raamatutest varem lugenud näiteks "Kriminaalsed viineripirukad:4A kriminalistid".
"Algaja ajaränduri seiklused" räägib kahest lapsest: Mariliisist ja Anettest. Nende arust halvim õppeaine on füüsika, kuni neile tuleb uus õpetaja. Ühel õhtul lähevad Mariliis ja Anette koju. Nad näevad poissi, kes on uppumas. Anette püüab teda päästa, aga ei suuda. Järsku tuleb üks mees ja kõik muutub. Poiss saab veest välja. Tuleb välja, et uus füüsikaõpetaja oskab ajas rännata.
See raamat tegi mulle lõbusa tunde, sest see raamat muutus lõpus nii toredaks.
Mulle väga meeldis see raamat, sest tegelased tegid ajas rännates ainult head. 




2 kommentaari:

  1. teksti on natuke vähe ja pilte pole... aga sellegipoolest meeldib aga ei ole kindel kas loen sest olen peaaegu kõigile klassikaaslastele öelnud et loen loen loen. aga proovin leida aega selle lugemiseks (hinne minu poolt oleks 4- NORMAALNE)

    Stinger10#

    VastaKustuta
  2. Minu arvates oli arvustuses vähe teksti ja ei tekitanud huvi raamatud lugeda. Ken

    VastaKustuta