teisipäev, 13. november 2018

Derek Landy "Detektiiv Luuker Leebesurm" - Kristofer

Derek Landy on lastekirjanik ja ta teeb raamatuid maagiast. Tema kõige kuulsamad raamatud on Dektektiiv Luuker Leebesurmast. Neid on väga palju erinevaid osi. Ma ise lugesin esimese osa läbi.
See raamat räägib enamus maagiast ja  krimijuttu. Sellest on nii eestikeelne ja ka inglise keelne versioon. Ma soovitan seda raamatut lugeda kõigile. Neid osi on rohkem kui üheksa nagu näiteks: Detektiiv Luuker Leebesurm, Detektiiv Luuker Leebesurm mängides tulega, Detektiiv Luuker Leebesurm nägudeta jumalad, Detektiiv Luuker Leebesurm tumedad päevad ja ma väga paljusi veel. 
Kui seda raamatut alguses lugesin, ei saanud ma mitte midagi aru, aga pärast oli kõik palju selgem ja siis sain kõigest aru. Kui seda raamatut lugema hakkasin, ei pannud ma seda enam tükk aega käest ära.



















Pildiotsingu detective skulduggery peasant tulemus

1 kommentaar:

  1. see arvustus on normaalne ,sest sa ei kirjutanud lõpuni kirjuta rohkem ja ma isegi võibolla loeks seda.
    Stinger10#

    VastaKustuta