teisipäev, 13. november 2018

Neil Gaiman "Coraline" - Otot

Neil Gaiman on inglise ulmekirjanik ning koomiksiautor. 2005. aasta seisuga elas ta Wisconsinis Madisoni ja minneapolise vahel Minnesodas U S A s. Neil Gaimani kõige tuntum teos on koomiksisari " sandman".
minu loetud raamatu tegelased on: mr. Bobinski, Miss Forcible, Wybie, Teine wybie, ema, isa, teine ema, teine isa, teine Mr Bobinski ja kass. Raamat räägib tüdrukust, kellel pole palju sõpru. siis leiab ta oma kodust salajase ukse, mis viis ta teise universumisse, kus toimuvad asjad täpselt nagu tema tahab. olukord muutub, kui tema teise universumi ema, ehk teine ema tahab talle õmmelda nööpe silmadeks, nagu tal endalgi. coraline pole sellega nõus ja läheb koju. siis avastab ta, et tema vanemad on kadunud ja tema teab kohe kindlasti, et kes seda tegi...
minu arvates oli coraline väga tark, sest ta oskas päästa oma vanemad, kassi ja ka enda. Kui mina oleks olnud coraline, ja mul oleks igav olnud ma oleks lihtsalt sporti teinud ja ma oleks olnud poiss.
mulle endale tõesti väga meeldis see raamat, sest seal oli palju seiklusi ja nalju.

2 kommentaari:

  1. arvustus on väga tore võibolla kunagi loen seda.

    stinger10#

    VastaKustuta
  2. Arvustuses olid kõik tegelased ja palju teksti. Tekitas huvi raamatud lugeda ja ütles mida tema oleks teinud kui ta oleks Coraline. Ken

    VastaKustuta