kolmapäev, 14. november 2018

Liz Pichon "Tom Gates. Suurepärased ettekäänded (ja muu hea kraam)" - Laud/Tugevus

  Tom Gates. Suurepärased ettekäänded (ja muu hea kraam)


 Liz Pichon sündis 16. augustil Londonis Suurbritannias. Ta abikaasa on Mark Flannery ja hariduse sai ta Canberwelli Kunstiülikoolist. Ta on kirjutanud pika sarja "Tom Gates'i" raamatuid. Üheks raamatuks on "Tom Gates. Suurepärased ettekäänded (ja muu hea kraam)".
 Raamatus on tegelasteks Tom Gates, Daila Gatse, Derek ja Dereki hull isa. Selles raamatus Tom    Gates kiusab oma suurt õde Dailat. Tomi parim sõber on Derek. Tom Gates on koolis halb õpilane. Aga ta sai ühel päeval autahvlile, sest ta ei kuulnud, et õpetaja ei kuulnud, mida õpetaja ütles.
 Mulle meeldis see raamat, sest seal on vähe teksti. Mulle ei meeldinud, sest see on nii pikk raamat. Mul tekitas see raamat harva sõltuvust.See raamat sobiks selisele inimesele ,kes ei taha väga lugeda ,aga tahab palju lehekülgi.
Pildiotsingu tom gates tulemus

1 kommentaar:

  1. arvustus on lühike aga natuke sab siit teada aga ma ikkagi ei loeks seda sest ma loen toredaid raamatuid ja (muud head kraami) aga arvustuse eest saad sa 4 TEKSTI ROHKEM!!

    Stinger10#

    VastaKustuta