reede, 9. november 2018

Jeff Kinney "Diary of a Wimpy Kid:The Getaway"-Mari-Ann

    Jeff Kinney on kirjanik ,kes on 47 aastat vana. Ta sai kuulsaks ,sest kirjutas terve raamatu sarja "Diary of a Wimpy Kid". Tal on kaks last ja naine.

    Raamat "Diary of a Wimpy Kid: The Getaway" räägib kuidas Greg ja ta perekond  lähevad jõuluteks puhkusele. Nendega juhtub koguaeg midagi. Näiteks ei saa nad süüa korralikult nagu kõik teised. Nende pärast ei saa mitte keegi basseinis ujuda.

    See raamat oli väga hea. Mulle meeldis see raamat ,sest see oli väga hea. Mulle meeldis see raamat, sest see oli väga naljakas. Mulle meeldis ka ,kui Manny tegi lollusi ,sest siis sai palju nalja. Mulle ei meeldinud ,kui raamat läbi sai ,sest oleks tahtnud edasi lugeda. Mulle veel eriti meeldis see kui Greg ja ta pere hotellist välja visati ,sest see oli naljakas.

    Ma soovitan seda raamatut nendele ,kellel on naljasoon. Lehekülgedel pole nii palju kirja nii ,et seda pole raske lugeda ,kuigi see on inglise keeles. Osta raamat kohe!



Pildiotsingu dyary of a wimpy kid the getaway tulemus


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar