esmaspäev, 17. september 2018

Bobbie Peers "Lüriidiumivaras"


Bobbie Peers “Lüriidiumivaras”

Norra lastekirjanik Bobbie Peers on kirjutanud Norra parima lasteraamatu 2016 “Lüriidiumivaras”. Bobbie Peers on nii lastekirjanik kui ka filmirežissöör. Bobbie Peers on teinud neli filmi.                                                                                                 
Raamat “Lüriidiumivaras räägib ühest koodimurdjast. Tema nimi on William. Tema sees on 49% lüriidiumit. Ta saadetakse Instituuti kus on palju lahedaid roboteid. Ta komistab alguses tolmuimejaroboti otsa. Hiljem kohtab ta Isciat küberneetika aias.
See raamat on mu lemmik raamat. See on kogu aeg  huvitav, näiteks Instituudis on nii palju huvitavaid roboteid ja William räägib enda toa uksega. Ma oleksin tahtnud lõppu pikemaks teha.
Ma soovitan seda raamatud kõigile. Mine laenuta see kohe!                                             Ken
Pildiotsingu lüriidiumivaras tulemus
Bobbie Peers "Lüriidiumivaras"


7 kommentaari:

  1. väga tore arvustus kui teisedraamatud läbi hakkan seda lugema


    Tervitustega Mariel mammu

    VastaKustuta
  2. Lühike, aga põhjalik. See meeldib mulle, sest vähesega saab siin palju teada.
    Liisikas

    VastaKustuta
  3. see raamat on huvitav ma arvan et ma loen seda. Mulle meeldib sest on krimijutt. stingupro#

    VastaKustuta
  4. Lahe raamat. olen selle läbi lugenud



    Matu

    VastaKustuta
  5. natuke vähe teksti ja võiks täpsem olla. tundub väga tore raamat. Roven

    VastaKustuta