reede, 9. november 2018

Kairi Look "Leemuripoeg Ville teeb sääred"- Liisikas




Kairi Look on sündinud 1983. aastal Tallinnas. Aastal 2001 ta lõpetas Tallinna Mustamäe Gümnaasiumi. Praegu elab Kairi Look Amsterdamis. Ta on lastekirjanik, kes kirjutas raamatu "Leemuripoeg Ville teeb sääred".
 
Raamat räägib ühest leemuripojast, kes on sündinud eriti tobedasse ahvide pesakonda. Seal perekonnas isegi vanad leemurid lihtsalt istuvad, nokivad nina ja narritavad teisi loomi. Ville ei näe mingit väljapääsu, kuid siis tuleb nende džunglisse linnaorav Pierre, kes on nõus ta Prantsusmaale Pariisi kaasa võtma. Nad hiilivad ühele laevale ja jäävad ootama. Aga kui laev kohale jõuab, on kõikjal on ainult jalgrattad ja Eiffeli tornist pole lõhnagi. Ometi on seiklemine Euroopas alguse saanud ja Ville kohtab mitmesuguseid loomi.

Minule see raamat meeldis, sest siin raamatus olevad lood olid väga ettearvamatud. Minu lemmiktegelaseks oli Ville, sest ta oli minu meelest armas. Mulle ka meeldis, et see raamat ei ole lühike.

Seda raamatut soovitan ma kõigile, sest see on kohati üsna põnev. Selle raamatu võib ruttu läbi lugeda, kui ilma süvenemata loed. Parem on siiski keskendudes lugeda. Soovitan kohe laenutada!

Pildiotsingu leemuripoeg ville teeb sääred tulemus

3 kommentaari:

  1. Raamat tundub äge ja seiklushimulik, aga miks Ville ära läheb?

    Loore

    VastaKustuta
  2. Arvustus on väga hea. Mulle meeldib ,et sa räägid ka Ville perekonnast. Mulle meeldis ka, kui sa põhjendasid, miks sulle see raamat meeldis.

    Mari-Ann

    VastaKustuta
  3. See raamat tundub nagu väga tore raamat. Arvustuses oleks vaja seikluslikku sündmust.

    Helina

    VastaKustuta