neljapäev, 22. november 2018

Jeff Kinney "Ühe äpardi päevik"-Mirtel

Jeff Kinney "Ühe äpardi päevik"


Mina lugesin raamatut "Ühe äpardi päevik".Selle raamatu on kirjutanud Jeff Kinney.Jeff Kinney on lastekirjanik.Ta on kirjutanud veel palju raamatuid, näiteks:"Ühe äpardi päevik.Rodrick on kunn",Ühe äpardi päevik.Ebaõnn",Ühe äpardi päevik.Viimne õlekõrs" ja "Ühe äpardi päevik.Südasuvi".
See raamat räägib Greg Heffleyst.Tema peres on ema,isa ja kaks venda.Mulle meeldis see lugu kui Gregi suur vend Rodrick äratas Gregi suvevaheajal üles ja ütles, et on esimene koolipäev.Pärast seda sai Greg pahandada, sest ta hakkas öösel hommikuhelbeid sööma.selles raamatus oli veel palju naljakaid lugusi.
Mulle väga meeldis see raamat, sest see oli naljakas ja põnev.Mulle ei meeldinud see, et Gregi ema oli Gregi vastu ebaõiglane.Ma soovitaksin seda raamatut poistele ja tüdrukutele.Ma loen kindlasti veel äpardi päevikuid!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar