kolmapäev, 17. aprill 2019

Mark Twain "Tom Sawyer" - Ken


   Selle raamatu autor on Mark Twain. Ta on sündinud 30. novembril 1835.a. Sõnad "mark twain" tähendavad 3,6 meetri sügavust vett. Ta oli Ameerika kirjanik ja humorist.
     Ma valisin selle raamatu sellepärast, et mu ema soovitas seda. Ta ütles, et see on väga tähtis raamat ja ma pean selle läbi lugema. Ma teen arvustuse selle kohta, sest see oli mu viimati loetud raamat.
     Selle raamatu põhitegelane oli muidugi Tom Sawyer. Tal oli väga tüütu noorem vend Sid, kelle tõttu sattus Tom alati pahandustesse. Kõige naljakam oli, kui Tom meelitas Beni töötama. Ben arvas, et värvimine on lõbus. Ta andis terve õuna selle eest, et töötada. Tom tegi alati pahandusi ja tegi ka tädi narriks.
Minu arvates oli see raamat natuke igav, sest seal oli liiga palju kirjeldatud väikeste detailide kohta. Mulle meeldis kõige rohkem see koht, kus Ben tegi Tomi eest tööd, sest see oli väga naljakas. Minu arvates oli raamatu lõpp kõige parem, sest see oli kõige põnevam.
       Üldiselt võib igaüks seda raamatut lugeda, sest mõnele see võib igav olla, aga teisele meeldib. Valige ise selle arvustuse põhjal, kas teile meeldib või eriti mitte. Igatahes laenutage see raamatukogust!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar