kolmapäev, 17. aprill 2019

Rose Lagercrantz "Minu õnnelik elu" - Mirtel




 Mina lugesin raamatut "Minu õnnelik elu".Selle raamatu kirjutas Rose Lagercrantz ja pildid tegi Eva Eriksson. Rose Lagercrantz on Rootsi kirjanik lastele ja täiskasvanutele. Tema esimene raamat ilmus 1973. aastal. Ta on 71-aastane. Ta on kirjutanud veel raamatuid, nt:"Mu süda hõiskab ja naerab" ja "Kui ma olin õnnelik".
 Ma valisin selle raamatu, sest see tundus põnev ja kuna mulle ei meeldi väga pikad raamatud, siis valisin selle.
 See raamat räägib ühest tüdrukust, kelle nimi on Dorothea, aga teda kutsutakse Doraks. Doral on ainult isa, kuna ta ema on surnud, aga Dora on ikkagi väga õnnelik. Doral on ka tema parim sõber Ella-Frida, kellega talle meeldib väga koos olla. Neile meeldivad peaaegu kõik samad asjad. Ühel päeval saab Dora teada, et tema parim sõber Ella-Frida peab ära kolima. Siis ei ole Dora enam õnnelik. Ta tunneb ennast üksikuna ja ta hakkab minema järjest kurjemaks. Dora isa ostab Dorale lohutuseks merisead, aga Dora on ikka natuke kurb.
 Mulle väga meeldis see raamat ja tahaksin, et Eestis oleks veel selle raamatu osi. Ma soovitaksin seda raamatut rohkem tüdrukutele, sest seal räägib tüdruku elust.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar