kolmapäev, 17. aprill 2019

Rose Lagercrantz "Mu süda hõiskab ja naerab" - Mia

     Minu loetud raamatu kirjutas Rose Lagercrantz. See raamat on selle sarja teine osa. Rose on Rootsi kirjanik. Ta on 71 aastat vana. Ta kirjutas oma esimese raamatu aastal 1973.
Pildiotsingu Rose Lagercrantz tulemusPildiotsingu Rose Lagercrantz mu süda hõiskab ja naerab tulemus
  Ma valisin selle raamatu lugemiseks ja arvustamiseks, kuna see raamat tundus põnev ja armas. Ja sellepärast, et paljud pole seda raamatut lugenud, kuigi võiksid.
    See raamat räägib tüdrukust nimega Dora. Dora nimi on tegelikult Dorothea. Tal oli ka parim sõber, kelle nimi oli Ella-Frida. Doral on isa ja kaks merisiga, kelle nimed on Lumi ja Helves. Dora on väga õnnelik laps. Alati, kui Dora oli kurb, mõtles ta millelegi, mis teda õnnelikuks teeb. Aga ühel päeval kaks tüdrukut näpistasid teda. Dora sai kurjaks ja pritsis kahte tüdrukut ja kogemata ka õpetajat. Dora ehmus ja jooksis koju. Kui ta isa koju tuli, läksid nad jälle kooli ja vabandasid. Siis juhtus Doraga üllatus.
     Mulle väga meeldis see raamat, sest see on armas, huvitav ja enamasti õnnelik. Ma olen väga kurb, et olen saanud lugeda ainult kolme osa, kuigi neid on veel. 
        Ma soovitaksin seda raamatut rohkem tüdrukutele. Nii et loe seda kindlasti!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar