kolmapäev, 17. aprill 2019

Derek Landy "Detektiiv Luuker Leebesurm. Nägudeta jumalad" - Kristofer

   Mina lugesin läbi huvitava raamatu nimega "Detektiiv Luuker Leebesurm. Nägudeta jumalad". Selle on kirjutanud Derek Landy.
     See oli väga huvitav raamat ja ma soovitan seda lugeda kõigil. See on üsna pikk raamat, aga ma ei mäleta, kuidas see algas. Umbes nagu mingi tavaline päev oli ja nii. Praegu ma mäletan ainult üsna lõppu, sest seal oli suur võitlus ja paljud surid. Noh, nad olid mingis talus, kus oli mingi värav, mis viis nägudeta jumalate maailma (surematud pahad jumalad) ja mingid pahad tüübid tahtsid seda avada, et nägudeta jumalad selle läbi saaks tagasi tulla ja neid orjastada või midagi, aga nemad ei tahtnud seda, noh, detektiiv ja ta sõbrad ja tiimikaaslased. Põhimõtteliselt nad tahtsid värava avada, et nende kehad üle võetaks või vähemalt nende boss tahtis, aga teised seda ei teadnud.

Derek Landy on muidu laste kirjanik kes kirjutas selle raamatu sarja. Ta sündis iirimaal 1974 ja ta on neljakümne viie aastane.

Ma lugesin seda raamatut, sest mulle väga meeldisid eelmised 2 osa. See raamat oli väga põnev, sest ma alati tahtsin teada mis järgmisena juhtub ja kogu aeg juhtus midagi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar