kolmapäev, 17. aprill 2019

Eno Raud "Kalevipoeg" - õpilase nimi

    Eno Raud on kirjutanud palju huvitavaid lasteraamatuid. Ta on sündinud aastal 1928. Kirjandusse tuli ta 1930. aastate lõpul ajakirjas "Laste rõõm". Eno Raud on kirjutanud nuku- ja lastenäidendeid ning multifilmide käsikirju. Ma valisin selle raamatu seepärast, et mu kõik sõbrad rääkisid sellest ja soovitasid seda ka mulle. 
   Põhitegelased selles raamatus on Kalev ja Kalevipoeg. Kindlasti on tegelasi rohkem, aga need on kõige tähtsamad. Kirjuta raamatus toimuvatest sündmustest!


Minu arvates oli see raamat väsituv, sest seal oli liiga palju luulet ja liiga vähe teksti. Kui luulest päris tekst teha, siis saaks sellest imeline raamat. 
     Seda esitlust oli kohutavalt riske teha, sest mu täppidega tähed ei töödanud. Kui keegi aitaks parandada, oleksin ma väga tänulik (Tore! Võtan tänu vastu! - salapärane abiline).

Armas, (nimetu) õpilane!

Palun vaata, kas sinu kirjutatud arvustuses on vastatud kõigile neile küsimustele!

  1. Kes on raamatu autorid? Mida neist tead?
  2. Miks valisid lugemiseks sellise raamatu? 
  3. Millest raamat räägib? Kes on tegelased?
  4. Mida huvitavat said raamatust teada? 
  5. Milline on sinu arvamus raamatust? Põhjenda.
  6. Võta kirjutatu paari sõnaga kokku. Kirjuta nt, kellel soovitaksid raamatut lugeda?
  7. Lisa pilt illustreerimaks sinu raamatuvalikut.
Tervitades
õpetaja

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar