teisipäev, 16. aprill 2019

Ilmar Tomusk "Algaja ajaränduri seiklused" - Mari-Ann

Ilmar Tomusk on tuntud Eesti lastekirjanik. Ta on kirjutanud palju raamatuid lastele. Ta sündis aastal 1964. Ta õppis Tallinna 32. keskkoolis. Aastal 1989 lõpetas ta Tallinna Pedagoogilise Instituudi eesti keele ja kirjanduse õpetajana. 
       Raamat ''Algaja ajaränduri seiklused'' on väga vahva raamat. Loo peategelased on Anette ja Mariliis. Ühel päeval, kui nad koos koolist koju läksid, nägid nad, kuidas üks väike poiss hakkas uppuma. Anette proovis teda päästa, aga kuna oli talv, oli vesi liiga külm. Äkki nägid nad, kuidas üks mees läks õhukesele jääle ja lihtsat kõndis poisini, et teda päästa.  
      Ma valisin selle raamatu sellepärast, et ma võitsin selle räpiga ja ma tahtsin seda lugeda. Mu sõbrad olid seda ka mulle soovitanud. Ma lugesin selle läbi ja see oligi nii vahva, kui teised olid rääkinud. Ma otsustasin arvustada just seda raamatut, sest see raamat oli väga huvitav ja ma tahtsin seda teistega jagada. 
        Ma arvan, et see on väga hea raamat. Mulle meeldis see, kui Mariliis ja Anette said teada, mis tegelikult juhtus. Mulle ei meeldinud, kui Mariliis ja Anette teiste kohta halvasti ütlesid. 
      Kokkuvõttes oli see väga hea raamat. Ma soovitan seda kõigil lugeda. Mine kohe raamatukokku ja laenuta ''Algaja ajaränduri seiklused''! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar