teisipäev, 16. aprill 2019

J. K. Rowling "Harry Potter ja Fööniksi Ordu" - MikkM

    J. K. Rowling (sündinud 31. juulil 1965 Inglismaal) on inglise kirjanik. J. K. Rowling on populaarse raamatusarja Harry Potter looja. Teda loetakse üheks rikkamaks kirjanikuks.
    Ma valisin selle raamatu lugemiseks, sest mulle väga meeldisid "Harry Potteri" sarja eelmised raamatud. Ma olen ka kõik "Harry Potteri" sarja filmid ära vaadanud. 
    Harry elas suviti Dursley'de juures - Little Whingingis, Privet Drive maja number 4. Dursley'de perre kuulusid onu Vernon, tädi Petunia ja nende poeg Dudley. Nad vihkasid Harryt kogu südamest. Ühel õhtul kohtusid Harry ja Dudley pargis, kus Harryt ründasid dementorid. Ta kutsus võlukepiga välja patronuse, mis nad minema ajas. Siis läksid nad tagasi majja ning Harryle tuli kiri Võlukunsti ministeeriumist. Kirjas kirjutas, et Harryt oodatakse augustis ärakuulamisele, ta on hetkel koolist välja visatud ja varsti tullakse ning hävitatakse tema võlukepp. Kõike sellepärast, et alaealised ei tohi kasutada võlukunsti väljaspool Sigatüüka kooli.
    Mulle väga meeldis see raamat. Seal oli natukene hirmsaid kohti, ning natukene ka naljakaid kohti. Ma soovitan seda kõigil lugeda.

1 kommentaar: