teisipäev, 16. aprill 2019

Liz Pichon "Tom Gates. Ekstra erilised maiused (või mitte)" - Mariel

Image result for l.pichon
    Liz Pichon elab Suurbritannias. Liz Pichon on võitnud oma raamatute eest Roald Dahli huumoripreemia ja RedHouse´i lasteraamatuauhinna. Liz Pichon on õppinud graafilist disaini ning enne lastele kirjutama hakkamist töötas ta heliplaadifirmas disainerina.

      Ma valisin selle raamatu lugemiseks, sest paljud loevad seda väga palju ja ma tahtsin ka vahepeal seda raamatut lugeda. Alguses ma tahtsin kirjutada "Pruune" kohta, aga ma ei leidnud autori kohta eestikeelset infot, niisiis valisin ma Tom Gates´i.
    Tom Gates on poiss, kes tahab saada tubli õppuri märki. Et märki saada, kannatab ta Marcus Meldrew´i mõnitamist, koduseid töid ja muud sellist pahna. Tomil on ema, isa, õde Delia, tädi, onu, nõod,  palju sõpru ning vanaema ja vanaisa, keda nad kutsuvad fossiilideks.
   Minu arust võiks seal raamatus olla rohkem teksti ja natuke rohkem lehekülgi. Ma arvan, et mingis raamatus võiks tulla välja, et Tom ja Marcus on vennad.
   Mulle need raamatud meeldivad ja ma arvan, et ma loen neid tulevikus uuesti.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar