teisipäev, 16. aprill 2019

J. K. Rowling "Harry Potter ja tulepeeker" - Roosi

Pildiotsingu harry potter ja tulepeeker tulemusHarry Potter ja tulepeeker


    J. K. Rowling on kuulus inglise kirjanik, kes on kirjutanud seitse Harry Potteri sarja raamatut, mis on tehtud ka kaheksaks filmiks (seitsmendast osast on tehtud kaks filmi). Pseudonüümi Robert Galbraith all on ta kirjutanud ka muud laadi romaane, sealhulgas kriminaalromaane. Teda loetakse üheks rikkamaks kirjanikuks.
   Ma valisin selle raamatu ("Harry Potter ja tulepeeker") lugemiseks, sest ma olin kolm osa juba läbi lugenud ja tahtsin teada, mis edasi saab. Ma valisin selle raamatu arvustamiseks, sest see on minu kõige uuem raamat, mille ma läbi olen lugenud ja see oli minu jaoks väga põnev.
   Selle raamatu tegelased on: Harry, Ron, Hermione, Hagrid, professor Dumbledore, professor Snape, Fred, George ja palju teisi. See raamat rääkis kolmevõluri turniirist, mis toimus kolme võlukunsti kooli vahel. Igast koolist läks osalema üks eestvõitleja, kelle nimi tuleb välja tulepeekrist. Kummalisel kombel satub peekrisse ka Harry nimi, kuigi vanusepiirang ei lubaks teda osalema.
     Minu meelest oli see raamat väga põnev, sest...
1) ...seal oli palju naljakaid kohti,
2) ...seal oli palju fantaasiat,
3) ...seal oli palju mõistatusi ja asju, mis said alles lõpus lahenduse.
      Nüüd asun ma Harry Potteri viienda osa juurde ("Harry Potter ja fööniksi ordu") ja ma loodan, et see on kas sama põnev või veel põnevam!   
     

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar