kolmapäev, 17. aprill 2019

Caleb Krisp "Tooge mulle Ivy Pocketi pea" - Kristin



    Caleb Krisp (kodanikunimi Stephen M. Giles) tegeleb raamatute kirjutamisega (põhiliselt 8-12 aasta vanustele tüdrukutele). Ta elab Austraalias, Sydney linnas. Tema teoste hulka kuuluvad "Ainult mitte Ivy Pocket", "Peatage Ivy Pocket", "Tooge mulle Ivy Pocketi pea" ja "Poiss teisel pool lukuauku", mis on esimene tema poolt avaldatud täiskasvanutele mõeldud raamat.
    Ma hakkasin "Tooge mulle Ivy Pocketi pea" raamatut koheselt lugema, kui olin lugenud läbi "Ivy Pocketi" sarja teise osa, sest teine osa jättis väga palju küsimusi õhku ja ma tahtsin väga teada, mis edasi juhtub. Ma valisin selle raamatu arvustamiseks, kuna arvan, et see võiks paljudele meie klassi tüdrukutele meeldida. Selles on palju lehekülgi (404 lehekülge) ja ma sain selle raamatu väga kiiresti läbi loetud. Kui sa pole veel eelmist kahte "Ivy Pocketi" raamatut läbi lugenud, ei soovita ma sul hakata kolmandat osa lugema.

    Ivy Pocket on jälle jooksus. Ta suutis järjekordselt ära lipata preili Alwaysi ja tema käsilaste Tik-Takistite eest. Ja päris hästi, kui tema käest küsida. Selles raamatus peab ta päästma oma sõbra Rebecca Prospast, põgenema valge ülikonnaga mehe eest, kes millegi pärast teda taga ajab (küllap on mõni preili Alwaysi käsilane), päästma Anastasia Radcliffi ja viima ta kokku koos tema kadunud lapsega. Päris palju asju, mida teha rääkimata sellest, et ta peab jälgima, et Butterfieldid teda uuesti hullumajja ei paneks. Tal on kogu plaan tehtud, kuidas midagi teha ja millal, aga kas see kõik õnnestub?

    Mulle väga meeldis see raamat, sest see oli väga põnev, natuke hirmus ja kaasahaarav raamat. Soovitan seda raamatut pigem tüdrukutele, sest selles raamatus räägitakse väga vähe poistest. Kuigi väga paljudele ei meeldi, kuidas Ivy käitub, siis minu meelest tegi ta olemus kogu raamatu palju maitsekamaks ja mitmekülgsemaks.
    Ivy Pocket on jälle jooksus. On vaja päästa palju inimesi, leida kes on too salapärase naise laps ja vaadata, et vaenlased teda ennast kätte ei saaks. Kas see kõik õnnestub tal?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar