reede, 6. märts 2020

Teraspoiss Jüri Parijõgi Kaur


Kujutiste tulemus päringule teraspoiss                         Teraspoiss      
                                                                          Autor Jüri Parijõgi
5lõik kokkuvõte
 2 september 1892 - 9 juuli 1941.
  Ta õppis Kunda vallakoolis, Rakvere linnakoolis ja Tartu Ülikooli filosoofiateaduskonnas. Ta töötas õpetajana ja käis I maailmasõjas ja vabadussõjas. Ta hukkus NKVD massimõrva ohvrina Tartu vanglas.
  Teraspoisi peategelane on Jaan (teraspoiss).Väino oli Jaani voodinaaber lastekodus, Jaan ja tema olid head sõbrad. Krõhva oli õel ja arvas et ta on kõige kõvem mees lastekodus.
  Jaan jääb orvuks ja viitakse lastekoju. Hiljem viiakse ta ulakate poiste kooli. Hiljem otsustab ta ise hakkama  saada oma eluga.
 Ma soovitan seda raamatut kõigile koolipoistele. Ma soovitan lugeda ka "Hulkur Rasmust", "Röövlitütar Ronjat" ja "Kadrit". Ma hakkan järgmisena lugema seiklusromaani loomadest.
  Mulle ei meeldind see raamat väga sest see oli sarnane "Hulkur Rasmusele".Raamatu arvustsust tundus ,kuidagi kergem teha ,kui varem. Järgmine kord ma loen midagi huvitavamat. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar