reede, 6. märts 2020

Jõulusalmik-Peep Ilmet- Loore


Jõulusalmik-Peep Ilmet

Peep Ilmet (kodanikunimega Peep Gorinov; sündinud 30. oktoobril 1948) on eesti kirjanik ja tõlkija.Ilmet elab ja töötab Tallinnas ning Läänemaal Hanila vallas. Ilmet on tõlkinud vene keelest ja reaaluse tõlke järgi värsistanud luuletusi ja luulekatkeid inglise, prantsuse, saksa, ungari, tadžiki jt keeltest enam kui 50 tõlkeproosaraamatu jaoks.
Mina valisin oma raamatu luuletuste raamatuks. Minu raamatus oli tegelasteks peamiselt päkapikud,väikesed lapsed, jõuluvana ja kuusepuud. Kõige rohkem meeldisid mulle luuletused kuusepuudest.

Selles raamatus on juttu talve tulekust, kuidas jõule peetakse, jõulu rõõmust ja muudest.. Minu lemmik luuletuses oli kirjas kuidas isa tõi koju kunstkuuse päris kuuse asemel. Sellel puul ei olnud ühetegi elus olemis märki. Ta ei kasvand, tal ei olnud jõululõhna ja ta okkad ei kukkunud maha. Tal oli ainud üks hea omadus: tänu talle jääb metsa 1päris-puu alles.

Mina soovitaksin seda raamatut jõulude ajal lugeda, sest siis saab mõnda luuletust jõuluvanale ka lugeda. Mina oleksin kirjaniku asemel pannud ühele lehele rohkem luuletusi, sest vahel oli 2 rida luuletust ühel lehel. Minu arust sobib see raamat poistele ja tüdruktele ja igas vanuses.


See raamat oli tore, sest selle sai ruttu läbi ja tekst oli arusaadav. Ma loeksin veel sarnaseid luuleraamatuid, sest see raamat oli põnev. Järgmine kord võtan aastaajaga kaasakäiva luuleraamatu.Kujutiste tulemus päringule jõulusalmik peep ilmetKujutiste tulemus päringule jõulusalmik peep ilmet
                                                                                  Koostaja Peep Ilmet

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar