reede, 6. märts 2020

Astrid Lindgren "Hulkur Rasmus" - Aron


Hulkur Rasmus

Hulkur Rasmus on kirjutatud Astrid Lindgreni poolt. Astrid on kuulus rootsi kirjanik tema raamatuid on tõlgitud 70 keelde. Ta on sündinud 1907dal aastal ja on kahjuks surnud.
Tähtsamad tegelased on preili Hök Oskar ja Rasmus. Seal oli palju teisi tegelasi aga ma arvan, et nemad olid ühed tähtsamad. Seal olid ka Peeter,Gunnar,Lif ja Liander.
Rasmus oli lastekodu laps kes ei tahtnud lastekodus.  Rasmus otsustas öösel põgeneda. Siis kui ta põgenes siis ta leidis ühe puidust maja ja läks sinna varju. Seal ta kohtas Oskarit. Oskar väitis, et ta on hulkur ja kutsus Rasmust ka hulkuriks. Hoolimata suurest vanusevahest said nad kiiresti sõbraks ja läksid maailma avastama.
Mulle väga meeldis see raamat, sest see oli täis seiklusi. Ma soovitan seda poistele kellele meeldib rännata. Mulle meeldib rännata ja arvan, et see raamat on väga hea.
Sellele raamatule on ka sarnane Teraspoiss ja mulle meeldis hulkur Rasmus rohkem. Hulkur Rasmus oli selle pärast parem, sest seal olid huvitavamad sündmused. Mulle meeldis see raamat.


Kujutiste tulemus päringule hulkur rasmus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar