reede, 6. märts 2020

Eno Raud "Kalevipoeg" Mari-Ann


Kujutiste tulemus päringule Kalevipoeg Eno Raud


      Eno Raud (1928-1996) on Eesti kirjanik. Ta jutustas ümber ja tegi lapse sõbralikumaks raamatu „Kalevipoeg“. Algselt tegi selle raamatu Friedrich Reinhold Kreutzwald. Eno abikaasa oli Aino Pervik, kes on ka tuntud Eesti lastekirjanik. Tal oli ka 3 last Rein Raud, Piret Raud ja Mihkel Raud, kes on kõik tuntud eestlaste seas.

    

      Tegelasi oli mitu aga kõige tähtsamad olid Kalevipoeg, Alevipoeg, Sulevipoeg ja Olevipoeg. Kõige tähtsam neist oli Kalevipoeg. Kalevipoeg tegi vahepeal rumalaid tegusi näiteks, kui ta lõi oma enda sõbral pea maha. Ülejäänud poegadest nii palju ei rääkitud.  Veel olid ka Sarvik. Tema oli allmaailma valitseja ja piinas kõiki, kes seal olid. Ta oli see kõige hullem ülejäänud olid normaalsed.

   

       Väga põnev koht oli kui Kalevipoeg võitles Sarvik-taadiga sellepärast et Kalevipoeg võitis Sarvikut. Kurb koht oli see kui Kalevipoja enda mõõk ta ära tappis. Ühe koha peal olen ma Kalevipojas petunud. See on see koht, kus ta oma sõbra pea maha võtab.

 

        Mulle meeldis see raamat, sest see oli põnev ja mul ei hakkanud igav seda lugedes. Mõni koht oli kurb, aga nutma ei hakkanud. Ma arvan, et kõik eestlased peaksid selle raamatu läbi lugema, sest see on meie Eesti eepos, aga lihtsustatult.

 

        Kokkuvõteks võin öelda, et see raamat oli põnev. Tegelased olid huvitavad ja erinesid teistest. Ma kindlasti soovitan seda raamatut teistele. Ma loeksin seda raamatut uuesti, sest see oli nii huvitav.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar