esmaspäev, 17. september 2018

Stephenie Meyer "Videvik"










Stephenie Meyer“Videvik“
Arvustus
Stephenie Meyer on Ameerika kirjanik. Paljud ei tea seda kirjanikku, isegi mina mitte. Ta on kirjutanud veel teisi „Videviku“sarja osi.
Raamat räägib 17- aastasest tüdrukust nimega Isabella Swan. Ta kolib oma isa juurde Forksi, kus ta kohtub ka 17- aastase poisiga nimega Edward. Alguses ei suhtle nad üldse, aga pärast hakkavad nad üksteist usaldama. Tuleb välja, et poiss on vampiir, aga siis hakkavad nad üksteist armastama. Kuna Bella oli inimene hakkavad kurjad vampiirid teda jahtima.
Mulle see raamat meeldib, sest see pakub väga suurt vaheldust lasteraamatutele ja juba see kutsub lugema, et seda raamatut on tõlgitud20. keelde. Lugu ajab ka veidi nutma, sest kartsin Bella elu pärast. Mine ja osta se raamat ja hakka raamatu sõltlaseks.









    Mariel

5 kommentaari:

  1. Tundub väga põnev raamat, arvan et kunagi kindlasti loen seda.

    Eliis

    VastaKustuta
  2. seal on üle 400 lehekülje


    Mariel mammu

    VastaKustuta
  3. Ma tahaks seda lugeda ja palju teksti Mulle Meeldib!

    stingupro#

    VastaKustuta
  4. Tegid väga hea arvustuse kui ma su arvustust lugesin tahtsin seda raamatut kohe lugema hakata aga kas seda raamatut raamatukogust ei saa või peab selle kindlasti poest ostma?

    Marta

    VastaKustuta