esmaspäev, 17. september 2018

J. K. Rowling "Harry Potter ja tarkade kivi"


                 “Harry Potter ja tarkade kivi”
                            J. K. Rowling

  J. K. Rowling oli vaene ,kuni ta kirjutas Harry Potteri sarja ja sai väga kuulsaks. Harry Potteri sari on üks maailmakuulus sari. Sarjas on seitse osa.
  Harry Potter on poiss ,kelle vanemad on surnud. Ta elab oma tädi juures ja saab ühel päeval teada ,et on võlur. Ta läheb võlumaale võlukooli. Harry saab endale mitu sõpra. Ta avastab , et selles koolis on üks kolme peaga koer ,kes valvab tarkadekivi.
   Mulle meeldis see raamat ,sest seal oli palju fantaasiat ja mõni koht oli naljakas. Minu lemmikkoht oli see ,kus Harry sai teada mis tegelikult juhtus. Mulle ei meeldinud see kui Harry hüppas sala kambrisse ( koer valvas seda kambrit ) ,siis ei tulnud ta ruttu selle taime pealt ära ( ta maandus taime peale ).
  Ma soovitan seda raamatut neile kellele meeldib fantaasia , sest selles raamatus on palju fantaasiat.


Roosi

1 kommentaar:

  1. Olen Harry Potteri sarja kuni viienda osani läbi lugenud ja ka minus tekitas esimene raamat põnevust ja sellepärast ma ka ülejäänud selle sarja raamatud kuni viiendani läbi lugesin.

    Marta

    VastaKustuta