esmaspäev, 24. september 2018

Martin Widmark "Sünnipäevamõistatus"


Martin Widmark elab 1980. aastast alates Stockholmis. Ta on hariduselt põhikooli kesktaseme õpetaja ja ta on töötanud kümme aastat Rinkebys kool. Lisaks kirjanduslikule tegevusele õpetab praegu immigrantidele Rootsi keelt. Ta kirjutab lasteleraamtuid ja koostab õppevahendeid.


Tegelased on: Lasse, Maia, Politseiülem, Anita Falima, Renate Gloss, ja Leopold. Kõik Widmargi raamatud on mõistatused, nii ka ´´Sünnipevamõistatus´´. Selles raamatus oli algamas Muhammedi sünnipäeva pidu ja tuli koogi tegemise võistlus. Kolm pagarit võtsid osa ja auhinnaks oli 8000 krooni. Pagarid olid oma kooke esitamas aga kui Renate Gloss enne lauale kooki panekut urgitses oma nina ei olnud ilus vaataepilt pärast ei tahtnud seda kooki keegi ja Renate oli solvunud. Selles raamatus toimub palju tegevust koguaeg. Lugege seda raamatut. 3 põhjust miks!
1) Sulle meeldib kook!
2) Seal on Muhamedi juube!
3) Lasse seoti kinni, see oli äge!

Mulle meeldis see raamat, sest seal seoti Lasse kinni. Mulle ei meeldi see raamat, sest algus oli igav. Kokkuvõttes on see minu suvelemmik  raamat kuna seal seoti Lasse kinni.


                MA SOOVITAN SEDA RAAMATUT NII POISTELE KUI KA TÜDRUKETELE!!!


           Laud/Tugevus

3 kommentaari:

  1. Väga pikk ja põhjalik kokkuvõtte! Aga mõned sõnad jäävad segaseks (nt juube).

    Loore

    VastaKustuta
  2. Väga pikk kokkuvõte, olen raamatu läbi lugenud ja soovitan seda ka teistele. Omaarust ma ei mäleta, et Lasse kinni seoti, aga eks ma pean siis selle raamatu uuesti läbi lugema. Mõned kohad jäävad arusaamatuks, nagu näiteks "töötanud kümme aastat 𝙍𝙞𝙣𝙠𝙚𝙗𝙮𝙨 𝙠𝙤𝙤𝙡". Natukene on kirjavigasid, nagu näiteks "𝙫𝙖𝙖𝙩𝙖𝙚𝙥𝙞𝙡𝙩". Võiksid need ära parandada.
    Kokkuvõttes see on pikk ja põhjalik arvustus, sisu näeb välja lahe, ning on hästi vormistatud.

    VastaKustuta
  3. Arvustus oli päris hea ja mulle meeldis see aga ma kahjuks ei loe lasse ja maia raamatuid väga nii et ma ei looegi seda ma arvan aga arvustuse eest 5- TUBLI TÖÖ!!

    Stinger10#

    VastaKustuta