esmaspäev, 17. september 2018

Jeff Kinney "Diary of a Wimpy Kid The Getaway"



Jeff Kinney

Diary of a Wimpy Kid The Getaway



            Jeffrey Patrick Kinney on Ameerika karikaturist, produtsent ja lastekirjanik. Tema kõige kuulsam raamatusari on "Ühe äpardi päevik". "Ühe äpardi päeviku" raamatute põhjal on tehtud ka filme.
            Raamat "Diary of a Wimpy Kid The Getaway" räägib Greg Heffley perekonna äpardustest ja juhtumistest. Selles raamatus läheb Greg koos oma perega Isla de Coralesse jõulustressi maandama. Paar päeva reisil teeks Heffley perekonnas imesid. Kuid varsti avastavad nad, et nii öelda paradiis on lihtsalt raha raiskamine. Päikesepiste, kõhuprobleemid ja ämblikud vannitoas võivad rikkuda terve pere reisi. Kas nende tripp välismaale saab päästetud?
            Mulle meeldis see raamat, sest ma ei teadnud kunagi, mis edasi juhtub. Mulle ei meeldinud selles raamatus Gregi väikevend Manny, sest ta tegi rumalusi ja korjas mürgiseid putukaid ja meduuse. See oli väga naljakas raamat, aga kui need äpardused oleks päriselt mingi perega juhtunud, oleks see väga kurb perekond olnud.

            Ma soovitan seda raamatut lugeda nii tüdrukutele kui ka poistele, kellele meeldivad naljad. Selles on piisavalt lehekülgi ja seda on lihtne lugeda, kuigi see raamat on inglise keeles. Rutta kohe poodi seda ostma, sest seda pole veel raamatukogus! 

Kristin










6 kommentaari:

  1. Minu arust on arvustus pikk ja ja arvustus räägib paljust tubli töö
    KRISTIN

    tervidab Mariel mammu

    VastaKustuta
  2. See on hea arvustus, sest see kutsub minu arust lugema.
    liisikas

    VastaKustuta
  3. See tundub naljakas raamat!Ma ootan kuni see Eesti keeles raamatukokkku tuleb ja siis kindlasti laenutan selle.

    Marta

    VastaKustuta
  4. See arvustus oli väga põhjalik ja sellest sai palju teada. Sa avaldad oma arvamust hästi ja see on alati hea. Ma arvan,et ma ostan selle raamatu tänu sinu arvustusele.

    Mari-Ann

    VastaKustuta
  5. see arvustus on väga tore ja lahe ning ka täiustatud.Ma tahaks seda kunagi kindlasti lugeda!!

    Stinger10#

    VastaKustuta
  6. See arvustus on v2ga asjalik, ja raamat tundub lahe olevat.

    VastaKustuta