esmaspäev, 17. september 2018

Connie Glynn "Salaprintsess"


Connie Glynn on väga uus kirjanik. Tal on ainult üks raamat ,, Salaprintsess“ millele on oodata teist osa. Connie on pärit Inglismaalt.

   Raamatu peategelane on 14-aastane tüdruk Charlotte Pumpkin, kelle ema suri, kui ta oli 7-aastane. Nüüd elab ta koos oma kasuema Beadyga, kes on endast väga heal arvamusel. Charlotte hüüdnimega Lottie läheb õppima kooli nimega Rosewood Hall , kus tema toakaaslaseks hakkab mässumeelne tüdruk Ellie. Pärast paari nädalat koolis, saab Lottie oma toakaaslase kohta teada suure saladuse. Seejärel hakkab juhtuma õudseid asju, mille pärast läheb Lottie täiesti segi.

   See raamat on väga põnev ja sai minu lemmikraamatuks. Natuke oli lugedes lõppu ka ette aimata, kuid raamatu keskel olin ma koguaeg põnevuse kütkes.Ma soovitaksin seda raamatut rohkem tüdrukutele, sest ma arvan, et see ei meeldiks poistele. Seal rääkis natuke aramastusest ja raamatu peatelane on tüdruk. Kui teil on tunne, et siin raamatus on tegelased ainult tüdrukud, siis eksite. Siin raamatus on ka poisse, aga neid on vähem kui tüdrukuid. Mulle ei meeldinud see, et raamat lõppes äkki ära ja mul jäi palju küsimusi lahendamata, aga jään teist osa ootama. Nii et kui oled huvitatud, siis mine raamatukokku ja laenuta see!               

Marta  

8 kommentaari:

  1. jubaraamatu kaas näeb hea vläja


    Mariel mammu

    VastaKustuta
  2. Lähen millalgi raamatukokku ja kindlasti laenutan selle tundub väga põnev raamat kuna ütlesid ,et se on nüüd su lemmikraamat.

    Eliis

    VastaKustuta
  3. Tundub väga huvitav! Raamatu kaas on kah juba huvitekitav. Proovin kindlasti lugeda! Helina

    VastaKustuta
  4. See raamat tundub väga huvitav. Ma tahaks juba lugeda ,sest selles raamatus juhtub Charlottega palju asju.

    Mari-Ann

    VastaKustuta
  5. Tundub põnev ja müstiline raamat olevat! Plaanin seda lugeda tulevikus.

    Kristin

    VastaKustuta
  6. Arvustuse järgi tundub väga põnev raamat! Kas selles raamatus pilte ka on?:)

    Mirtel

    VastaKustuta
  7. Väga hea ja pikk arvustus!Tundub põnev, sest sa ütlesid, et see on su lemmikraamat ja natuke kahju, et lõpp segaseks jääb aga tore, et oodata on järge. Mulle meeldis veel sinu arvustuse juures see, et sa panid ka kirjaniku pildi.
    Mia

    VastaKustuta
  8. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta