esmaspäev, 17. september 2018

Liz Pichon „Tom Gates." Äge maailm“




Arvustus
„Tom Gates." Äge maailm“
Liz Pichon

Tom Gatesi on kirjutanud Liz Pichon. Liz Pichon on kirjutanud veel palju Tom Gatesi raamatuid. Tean tema kirjutatud Tom Gatesi raamatutest näiteks: "Suurepärased vabandused", "Geniaalsed ideed (enamasti)". Mina ise olen lugenud kahte Tom Gatesi raamatut. Aga Liz Pichon pole kirjutanud ainult Tom Gatesi raamatuid, vaid ta on ka kirjutanud raamatuid näiteks: "Väga kole putukas", "Minu suur vend Boris.", "Mimmu ja Kräämu lugu kahest kiisust"


         
Minu loetud raamatu tegelased on Tom, Derek, Delia, ema, isa, Mark, Amy, vanaema ja vanaisa.
Tom Gates on poiss, kes käib 5.f klassis. Tal on vanem õde Delia, kes kannab kogu aeg päikeseprille ja ema ja isa ning vanaema ja vanaisa. Tema parim sõber on Derek. Tomil ja Derekil on oma bänd, mille nimi on Zombi-koerad. Aga nende lemmik bänd on hoopis Dude3. Tom tahab minna Dude3 kontserdile. Tomi klassis käib üks poiss, kelle nimi on Marcus. Marcus ei meeldi Tomile. Tom peab istuma Marcuse kõrval. Tomi klassis on ka tüdruk Amy, kes meeldib Tomile. Tom peab koolis rääkima oma suvest ja siis ta räägib sellest, kuidas ta telkimas käis. Tom peab kogu kooli ees laulma tema kirjutatud laulu ja tunni ajal kui hr Fullerman ei vaata, siis meeldib Tomile joonistada.
Mulle meeldis see raamat, sest seal sai palju nalja, seal raamatus on palju erinevaid lapsi, kes kõik on kuidagi veidrad. Mulle ei meeldi selle raamatu juures see, et seal on must-valged pildid.
Soovitan seda kõigile, kellele meeldivad raamatud, kus saab palju nalja ja on palju pilte!



Mia Rebeka

3 kommentaari:

  1. Tom Gatesi raamatuid on palju, seda tahaks küll lugeda! Ise tegin arvustuse ka Tom Gatesi raamatu kohta. Ja arvustus oli just piisav. Helina

    VastaKustuta
  2. Minu arvates on see väga hea arvustus, sest see on põhjalik ning see ei ütle kõike ära.
    Tubli!

    liisikas

    VastaKustuta