esmaspäev, 17. september 2018

Bobbie Peers ,,Orbulaatoriagent"

Bobbie Peers ,,Orbulaatoriagent“

  Bobbie Peers on tuntud kirjanik. Ta töötab filmirežisöörina. Ta on teinud neli filmi. Kuulsamad on:  Sniffer, Biblakids. Siiski on ta kirjutanud peale selle raamatu veel kaks raamatut: ,,Lüriidiumivaras“ ja ,,Krüptoportaal“. ,,Lüriidiumivaras ja ,,Krüptoportaal“ on sama sarja eelnevad osad.
    William on ebanormaalne poiss. Ta on umbes 51% inimene. Teda tahavad tappa 2 inimest: Abram Talley ja Cornelia (tema käsilane). Tema kätte tuuakse pakk mille, sees on Orbulaator. Ta viiakse Instituuti hiiglasliku köögikombainiga. Instituudis saab ta teada, et kõik tahavad Orbulaatorit endale ja ta peab selle kiiremas korras ära lahendama ja Abram Talleyst võitu saama. Kui ta Orbulaatori  ära lahendab tuleb neile järele salapärane Orbulaatoriagent, kes viib nad Big Beni tumetatesse käikutesse.
  See raamat ajas mind mõtlema asjadest mida pole olemas. Minu arvates lõppes see raamat liiga kiiresti. Minu lemmikud tegelased olid William, Iscia ja Phil, aga mulle ei meeldinud Cornelia, sest ta rikkus kõik hea koguaeg ära! Kui Instituut kokku värises  jäid ilma oma kodust mitmed orvud ja hävinesid paljud hämmastavad asjad. 
  Ma soovitan seda raamatut tüdrukutele ja poistele. Seda raamatut saab raamatukogust. Rutta laenutama!

Loore

6 kommentaari:

  1. Tundub lahe raamat. Ma jooksen kohe raamatukokku, et seda laenutada!

    VastaKustuta
  2. Ma ei ole esimest ja teist osa selle raamatu sarjas läbi lugenud, aga tundub ikkagi lahe raamat!

    Marta

    VastaKustuta
  3. Tundub põnev ja müstiline raamat olevat! Ma tahaksin nii väga teada mis Big Beni tumedates käikudes on. Just laenutasin selle raamatu raamatukogust ja hakkan lugema:)

    Kristin

    VastaKustuta
  4. Väga lahe raamat. Olen selle läb lugenud.



    Matu

    VastaKustuta
  5. Väga lahe raamat kiidan et valisid selle sest see on lihtsalt nii hea raamat ja arvustus on lihtsalt fantastiline 5+ KIIDAN!

    Stinger10#

    VastaKustuta