esmaspäev, 17. september 2018

Astrid Lindgren “Rasmus, Pontus ja Lontu”


Astrid Lindgren “Rasmus, Pontus ja Lontu”


Astrid Lindgren on maailmakuulus lastekirjanik. Tema teoste hulka kuuluvad “Pipi Pikksukk”, ”Karlsson Katuselt” ja “Meisterdetektiiv Blomkvist”. Astrid Lindgreni raamatuid on tõlgitud ligi 70 keelde ja avaldatud vähemalt sajas riigis. Astrid Lindgrenile pühendatud mälestusauhind küünib 5 miljoni rootsi kroonini.
Raamat “Rasmus, Pontus ja Lontu” räägib poisist nimega Rasmus, kellel on koer Lontu ja truu sõber Pontus. Rasmusel on ka suur õde Trips, kes on armunud Joakimisse. Joakimil on väljamüügikataloog, kuhu ta paneb kõik oma endiste pruutide pildid. Ühel päeval tuleb Tripsu ja Joakimi vahel lõpp ning Rasmus ja Pontus tahavad Tripsu pildi ära päästa Joakimi käest. Kuigi Lontu algul sõprade poolt maha jäetakse, läheb ka tema otsingule…
          See raamat on vahepeal väga kurb. Aga lõpp meeldib mulle. Minu lemmiktegelane on Lontu , kuid mulle ei meeldinud mõõganeelaja. Minu arvates lõppeb see raamat väga järsku.
          Seda raamatut ma soovitan kõigile. See raamat on nagu päriselust võetud. Rutta kohe raamatukokku ja laenuta ära!
Liisi

5 kommentaari:

  1. Hea arvustus! Sain kõigest hästi aru ja plaanin ise ka seda raamatut lugeda!

    Kristin

    VastaKustuta
  2. Mulle meeldib ,et sellest arvustusest saab palju infot raamatu kohta ja kutsub lugema! Mul on see raamat kodus olemas ja olen ammu plaaninud läbi lugeda ja nüüd ma tean ,et selle raamatu loen ma läbi!

    Roosi

    VastaKustuta
  3. Mulle väga meeldib,et sa tead nii palju sellest kirjanikust. Sa ei räägi kõiki tähtsaid osasid raamatust välja ja see meeldib mulle. Ma arvan,et sa said arvustuse kirjutamisega hästi hakkama.

    Mari-Ann

    VastaKustuta
  4. Mulle meeldib su arvustus ja see, et sa kõiki saladusi raamatu kohta välja ei räägi.Tore arvustuse juures oli ka see, et rääkisid kirjanikust palju põnevaid fakte.Tahaksin ka ise seda raamatut lugeda.

    Marta

    VastaKustuta