esmaspäev, 17. september 2018

J. K. Rowling "Harry Potter ja tarkade kivi"


"Harry Potter ja Tarkade kivi"

J. K. Rowling



J. K. Rowling oli suvaline naine kuni ta kirjutas raamatu nimega "Harry Potter ja tarkade kivi" ja teisi Harry Potteri raamatuid. Pärast seda muutus ta maailmakuulsaks ja nüüd nimetatakse teda üheks maailma rikkaimaks kirjanikuks.
 Harry Potter oli poiss kes läheb võlurite kooli võlukunsti õppima. Rongiga sõites sai ta endale sõbra, kelle nimi oli Ron. Hiljem said nad veel ühe sõbra, kelle nimi oli Hermione. Kõik koos hakkasid nad õppima, kuidas sõita luuaga, kuidas teha nõiajooke, kuidas kasutada võlukeppi ja erinevaid loitse. Näiteks: hõljumisloits, luku lahtimuukimise loits ja veel palju teisi.
See raamat oli väga hea, aga mulle oleks meeldinud kui seal poleks poissi nimega Malfoy.Mulle meeldis selle raamatu juures see, et seal olid väga naljakad õpetajad.
See raamat meeldis mulle väga, seega annaksin sellele hinde 5-, sest alati saab paremini. Soovitan seda kõigile, kellele meeldib rahulikult ja vaikselt lugeda. Lippa poodi seda ostma!
"Harry Potter" J. K. Rowling





 Mathias

6 kommentaari:

  1. See raamat on natuke pikk aga muidu hea. stingupro#

    VastaKustuta
  2. See raamat mulle ei meeldi, aga see arvustus oli väga hea

    Mariel

    VastaKustuta
  3. mulle tundub lahe raamat sest see tundub midagi mis meeldiks mulle

    aron

    VastaKustuta
  4. Mulle ei meeldi algus (J. K. Rowling oli suvaline naine) ,sest see on ebaviisakas!

    Roosi

    VastaKustuta
  5. ma olen ka selle lähilugenud
    laud/Tugevus

    VastaKustuta