esmaspäev, 24. september 2018

Stephaine Milton "Minecraft ellujääjate saladuste raamat"

Sephaine Milton tegi raamatu,et õpetada kuidas ellu jääda ja aidata inimesi Minecraftis ta on ka
kirjutanud Minecraft Essential handbook, combat handbook, complete handbook, guide to enchantments ja veel raamatuid.
Raamat õpetab, kuidas ellu jääda Minecraftis ja õpetab, kui ehitad portaale, siis saad sealt teada, milline su seljakott peab olema ja õpetab ehitama baase.
Minu arvamus on, et see on nii hea raamat. Ma õppisin palju sealt.




Rudolf

Pildiotsingu minecraft ellujääjate saladuste raamat tulemus

3 kommentaari:

  1. Kus on nimi?Ja natuke vähe teksti on!

    Roosi

    VastaKustuta
  2. See raamat tundub põnev kuid sul pole nime ja vähe teksti. stingupro#

    VastaKustuta
  3. see raamat tundub palju õpetavat mulle tundub huvitav sest, ma pole ellujäämises eriti hea aga nime pole kui ma saaks siis, laenutaks raamatu kas seda on raamatu kogus?

    VastaKustuta