esmaspäev, 17. september 2018

Leelo Tungal "Kristiina, see keskmine"


                                                     “ Kristiina, see keskmine “
                                                 Leelo Tungal

See raamat ei ole ainuke mis oli teinud Leelo Tungal. Ta on kirjutanud raamatuid nagu näiteks: Varese valu, Seltsimees laps je suured inimesed, Minu eesti keelne raamat jne.
 “Kristiina, see keskmine” on esmakordselt avaldatud 1989. aastal. See raamat räägib ühest perest kelle ema sünnitab sündis väike tüdruk. Järgmisel päeval oli tal sünnipäev. Kristiina küll arvas, et see on imelik, et tüdruk saab juba ühe aastaseks, aga siis tuli välja, et tüdruk on ühe  päevane. Sel päeval läksid Kristiina ja isa turgile ja kui Kristiina nägi seal koera, tahtis ta kohe teda. Kristiina palus VÄGA isat osta talle koera, kuid isa ei tahtnud seda teha. Lõpuks ostiski isa koera.
Mulle tekitas see raamat natuke kadeduse tunnet, sest noh mina ei saa KUNAGI koera või mõnda teist lemmiklooma! Pärast tekitas see mulle vedamist tunnet, sest mul ei ole sihukest õde, kes sodiks mulle terve vihiku ja pärast peaks vanemaid kooli vedama.
Jookse praegu! Laenuta ja saad teada sellest raamatust kõike! ( sul on veel aega, sa jõuad! )


Pildiotsingu kristiina see keskmine tulemus


Angelina

2 kommentaari:

  1. Raamatu tutvustus tundub põnev, aga üks koht jääb segaseks. Mulle meelddib see kuidas sa võrdled oma elu ja selle tüdruku elu.

    Loore

    VastaKustuta
  2. mulle meeldis arvustuse lõpp kus kirjutasid mida sa ise sellest raamatust arvad.

    Mariel

    VastaKustuta