pühapäev, 23. september 2018

Flora Geyer „Saladin“

Flora Geyer nime järgi on ta mees aga raamatust ega internetist ei leia midagi. Ta on ajaloo kirjanik. Tal on väga huvitavad raamatud!  
Saladin oli muslimi sõdalane, kes kaitses oma rahvast. Tänapäeval on maailmasõjad, aga sel ajal olid ristisõjad. Kolmandal ristisõjal Saladin kogus suure sõjaväe, milles oli 50 000 meest. Nad asusid teele sadade paatidega, aga reisi ajal hukkus nende pealik. Paljud kaotasid pea ja läksid koju, aga teised edasi. Väga paljud said surma teel pühamaale, aga  väga vähesed jõudsid kohale.
Mulle väga meeldib see raamat ja ma arvan, et see on mu lemmik, sest mulle väga meeldib ajalugu. Ma enne ei teadnud sellest loost ja see ei ole täiesti tõsi, et autor võis midagi ise lisada. Pildid oleksid võinud olla natuke paremad.
                                                                                                                                                                                                                                                                Roven                                                                               Pildiotsingu SALADIN Flora Geyer tulemus

1 kommentaar:

  1. Väga huvitav arvustus oli näiteks ma sain teada, et olid ristisõjad enne maailmasõda ja et Flora Geyer'i kohta ei leia midagi internetist ega raamatust.
    Ken

    VastaKustuta