teisipäev, 22. jaanuar 2019

Michael Morpurgo ,,The Butterfly lion" - Marta

    Michael Morpurgo on sündinud 5. oktoobril 1943. Ta on inglise kirjanik, luuletaja, näitekirjanik ja libretist. Morpurgo käis koolides Londonis, Devonis , Sussexis ja Kentis. Morpurgo abiellus Clare'iga, kes on Penguin Books'i asutaja Sir Allen Lane vanim tütar . Morpurgol on palju raamatuid näiteks ,,The Butterfly lion", ,,Lions and Unicorns", ,,Shadow", ,,Born to  run" ja ,,Alone on a Wide Wide Sea".
      Bertie elas oma vanematega Aafrikas. Ühel päeval näeb Bertie aknast valget lõvi. Ta räägib sellest oma vanematele kuid nad ei usu teda. järgmisel päeval kuuleb Bertie püssipauku hiljem saab ta teada et valge lõvi ema lasti jahimeeste poolt maha. Bertie tahab valge lõvi endale võtta kuid vanemad pole selle plaaniga nõus. Pärast pikka vestlust on vanemad ikkagi nõus lõvi enda hoolde võtma. Bertist ja lõvist saavad suured sõbrad. Aastaid hiljem peab Bertie minema inglismaale kooli aga mis saab lõvist? Bertie vanemad otsustavad lõvi tsirkusele müüa aga loomulikult Bertie ei ole sellega nõus. Kuid siiski räägivad vanemad talle augu pähe. Kui Bertie sai vanemaks ja lõpetas kooli siis ta abiellus. Lõviga aga juhtub hoopis midagi kurba.
     Ma ei tahtnud alguses seda raamatut lugeda, sest see tundus igav, aga kui ma selle läbi lugesin, siis oli mul hea meel, et õpetaja käskis meil selle läbi lugeda. See raamat pani mind mõtlema paljudest asjadest, millele ma pole ise kunagi mõelnud, näiteks mis on siin elus tegelikult tähtis. Ma soovitaksin seda raamatut kõigile, sest see oli südamlik ja ma arvan, et see võiks kõigile meeldida. Inimesed, kes hakkavad mõnikord raamatute peale nutma, näiteks siis kui keegi ära sureb, siis võib hakata ka selle raamatu peale nutma, igatahes mina hakkasin. Meie klassis peaks kõigil olema see raamat olemas, nii et osta ega laenutada pole seda raamatut vaja. Soovitan!



   

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar