teisipäev, 22. jaanuar 2019

Mark Twain ,,Tom Sawyer" Roven

Mark Twain on ameerika kirjanik ja humorist. ta sündis 30. novembril 1835 ja ta suri 2. aprillil 1910. tal oli 4 last:Clara,Susy, Langdon, Jean. Tema varjunimi tähendab 3.6 meetrit vett. Samuel Langhorne Clemens on tema täis nimi.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               see oli huvitav raamat ja minu lemmik tegelane oli tom Sawyer, sest temaga juhtus huvitavaid asju. samas ka imelikke asju näiteks: ta tegi diili et ta pidi enda hamba ära andma. ta mängis metsas raamatu võitlejaid enda sõbraga. ta koolis lahendas probleeme enda jaoks.                                                                                                                                                                                                                                                                                         mulle ei meeldinud see raamat sest seal ei juhtunud väga huvitavaid asju minu jaoks, aga ma arvan, et teistele see meeldiks.Ma soovitan seda raamatut kõigile seda oli põnev lugeda aga ikkagi see mulle ei meeldinud.kui sellele tuleks teine raamat ma ei loeks seda.Pildiotsingu tom sawyer tulemus

1 kommentaar: