teisipäev, 22. jaanuar 2019

Jeff Kinney "Ühe äpardi päevik. Kannatuste Rada" - Mari-Ann


          Jeff Kinney on üks New York Timesi paremini müüv autor ja viiekordne Nickleodeoni auhinna Laste Lemmikraamat võitja. Ta sündis aastal 1971, 19 veebruar. Ta on 47 aastat vana. Tal on kaks last ja naine Julie Kinney. Jeffil on kuulus sari "Ühe äpardi päevik".

          Raamatu ,,Kannatuste rada" peategelane on Greg. Gregil on ema ja isa,suur vend Rodrick ja väike vend Manny.  Raamatus ,,Kannatuste rada" satub Greg ja ta perekond suurtese äpardustesse. Gregi ema otsustab minna perega reisile,aga alguses pole keegi nõus. Ema ei jätta jonni ja nad lähevadki perereisile. Nad hakkavad pakkima, aga kogu kraam ei mahu autosse. Nad ostsustavad võtta paadi,et panna sinna oma asjad, aga ikkagi on vähe ruumi autos. Greg peab istuma taga istmel, aga ta peab istuma kottidel ,sest seal pole ruumi. Nad hakkavad sõitma ja siis juhtuvad sekeldused. Näiteks ostab Rodrick valesid toiduasju.

          Mulle meeldis see raamat. Mulle eriti meeldis see, kui nad olid matuse rongkäigule vahele trüginud.  See oli naljakas, kui nad ei suutnud neid maha raputada. Mulle meeldis ka see, kui hispaanlased tulid neile appi, kui nende rehv oli tühi, sest kui ema proovis neile seletada, mis juhtus, siis nad ei saanud milestki aru. Kui Manny hakkas hispaanlastega rääkima, siis said nad kõigest aru. Mulle ei meeldinud see, kui Manny proovis põgeneda.Mulle ei meeldinud ka see, kui Manny nuttis, sest nad pidid sea ära andma.

          See raamat oli väga naljakas ja kohati põnev. Ma soovitan seda raamatut kõigile,sest see on väga naljakas raamat. Mulle endale meeldis raamat väga. Raamatul on veel osasid, mida soovitan ka lugeda. Laenuta see raamat kohe või osta poest,  mõlemad variandid sobivad!
Pildiotsingu jeff kinney tulemus
   Pildiotsingu kannatuste rada ühe äpardi päevik tulemus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar