teisipäev, 22. jaanuar 2019

Francesca Simon "Hirmus Henry röövib panka" - Mia


Seotud kujutis
    Mina lugesin raamatut "Hirmus Henry röövib panka". Selle raamatu kirjutas Francesca Simon (päris nimi Francesca Isabella Simon) on kirjutanud ka veel palju Hirmsa Henry raamatuid nagu näiteks "Hirmus Henry Esimene raamat", "Hirmus Henry ja salaselts", "Hirmus Henry äratab surnuid", "Hirmsa Henry haisupomm", "Hirmus Henry ja jõle lumememm" jne. Francesca Simon on sündinud 23.veebruaril 1955.aastal, praegu on ta 63. Tal on üks laps. Tema raamatutest olen ma lugenud "Hirmus Henry röövib panka" ja "Hirmus Henry äratab surnuid".


     Selle raamatu peategelased olid Hirmus Henry, Peter, mossis Margaret ja palju muid Henry ja Peteri sõpru. Selles raamatus annab Henry välja ajalehte, mängib Margaretiga kooli, tegeleb Peteri sünnipäevapeoga ja teeb lauamängu mängides sohki.  Minu lemmik osa oli, kui Henry sohki tegi, sest ma ise poleks selle peale tulnud. Henry läks Margareti koju, sest tal oli sama mäng, mida nad Henry juures mängisid ta võttis Margareti  karbist endale mängu raha juurde, et mängu võita.

     Mulle meeldis see raamat, sest Henry tegi palju ägedaid ja naljakaid asju ja hirmsa Henry raamatud on muidu ka päris lahedad. Soovitaksin Hirmsa Henry raamatuid nii poistele kui ka tüdrukutele.
     Mine jookse raamatukokku või poodi ja vali endalegi üks Hirmsa Henry sarja raamat!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar